fbpx

Freelance Head Of Customer Experience

terug naar overzicht
25 november 2022

Als Head of Customer Experience ben je verantwoordelijk voor het volledige reilen en zeilen van de klantendienst en back office. Je krijgt hiervoor ondersteuning van de Customer Succes- en Customer Service Manager. In samenwerking met de directie, het sales- en marketingteam, optimaliseer je de interne processen.

Jouw taken:

  • Je bewaakt een strategie om de organisatie in alle contacten met de klanten te stuwen naar Customer Excellence. CX is jouw ding. De klant is je kompas.
  • In samenspraak met de directie en het sales- en marketingteam zal de customer service afdeling vormgeven. Je bepaalt de organisatiestructuur van het CS team en de back office.
  • Als Head of Customer Experience ga je op zoek naar vaak terugkerende problemen of klachten. Je brengt deze in kaart en gaat hiervoor op zoek naar een passende oplossing. Je anticipeert op toekomstige behoeften. Je gaat op zoek naar verbeteringsmogelijkheden, zodat ze als bedrijf en als team verder kunnen groeien. Dit op vlak van planning, organisatie en de verdere opvolging.
  • Je coacht en motiveert het team, je overstelpt hen met praktische tips en tricks.

Skills

Customer Service
Leidinggeven

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Opdracht lange termijn
  2. Familiale omgeving
  3. Fun

Extra info

Regio: Harelbeke
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 52 weken
a186N000000vum2QAA West Flanders

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app