Voor onze klant in de logistieke sector, gelegen in Eeklo, zijn we op zoek naar een freelance Office & Communicatiemanager.
De klant is gespecialiseerd in het geven van trainingen, opleidingen en advies voor de supply chain, magazijnorganisatie, voorraadbeheer, productieorganisatie, transport en distributiebeheer.
| Jouw profiel:
- Je hebt een vlotte persoonlijkheid en sterke communicatievaardigheden
- Je bent sterk in administratieve en commerciële binnendienst taken
- Je hebt minstens 3 jaar ervaring in gelijkaardige functie
- Je bent een teamplayer
- Je spreekt vlot Nederlands, Engels en een goede kennis van het Frans
- Je bent digitaal aangelegd, social media & basisprogramma's van MS Office zijn jou niet onbekend
- Je hebt een vlotte pen
- Je werkt gestructureerd en punctueel
| Jouw takenpakket:
- Planning van de opleidingen dagelijks opvolgen
- Website beheer en social media pagina onderhouden
- Database van klanten, prospecten en contacten onderhouden
- Opbouwen van marketing en interne verkoopacties
- Contact met klanten, medewerkers, ...
- Ondersteuning van de facturatie
- Meewerken aan de uitbouw v.d. concepten voor E-learning
| Extra info:
- Plaats tewerkstelling is in Eeklo
- Thuiswerk: neen
- Het gaat om een functie van 2,5 dagen/week
- Duur van de opdracht is onbepaald
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Logistieke sector
- Adviesbureau
- Breed takenpakket
Extra info
Regio: | Eeklo |
Beschikbaarheid: | 2.5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |