Onze klant is een interieur bedrijf gelegen in Temse. Om hun Sales team te ondersteunen zijn wij op zoek naar een commercieel administratief bediende.
| Wat zal je doen?
Als Administratief medewerker word jij het eerste persoonlijke contact met de klant, aan de ruime balie van onze showroom in Temse. Dankzij jou voelt de klant zich meteen thuis. Je zorgt ook voor de administratieve ondersteuning van de toppers van het sales team met wie je nauw samenwerkt. Zo word jij de belangrijke spilfiguur tussen de klant en jouw collega’s van de andere diensten: inkoop, logistiek, boekhouding… Je bent aanwezig tijdens de openingsuren van de toonzaal, tussen 9u en 18u, ook op zaterdagen, Je krijgt een andere dag in de week een vrije dag.
| Takenpakket:
- contact met klant, leveranciers, medewerkers via mail, telefonie en face-to-face aan de balie
- administratie: verwerken van offertes a-z, facturatie, verkoopdossiers behandelen...
- prioriteiten stellen en professionele werkmentaliteit
| Wie ben jij?
Een heel fijne en enthousiaste collega, al zeg je het zelf. Je bent gemotiveerd en klantgericht, je helpt mensen vooruit én je houdt ervan projecten tot een goed eind te brengen. Je kunt commercieel denken en je bent ook administratief sterk. Door je slimme aanpak behoud je altijd het overzicht en kan je je prioriteiten stellen zodat je zelfs in de drukte altijd kalm en professioneel blijft. Je houdt bovendien van afwisseling in je job - én ook in taal: je scoort extra punten als je je ook vlot kunt uitdrukken in het Engels.
Laat snel weten met een thumbs up/down al dan niet jouw interesse!
(deze opdracht is fulltime en op locatie in de showroom)
Skills
Office 365 Mailverwerking Telefonisch klantencontact Stipt Nauwkeurigheid
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Zeer aangename werkomgeving
- Leuke en gemotiveerde collega's
- Afwisselend en boeiend takenpakket
Extra info
Regio: | Temse |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 26 weken |