Onze klant is een boekhoudkantoor gelegen op een uitstekende verbinding tussen de E19 en A12 in Reet.
Ze zijn op zoek naar een gemotiveerde freelance dossierbeheerder met ervaring.
Taken:
· Opvolgen van individuele dossiers KMO + eenmanszaken met de nodige begeleiding
· Opmaken van balansen , definitieve en tussentijdse
· Opmaken aangifte BTW + ICO opgaven en BTW listings
· Aangiften Personen- en vennootschapsbelasting en bijlagen
· Behandelen vraag om inlichtingen, bericht van wijzigingen evt.
· Opmaak inkomenfiches + aangifte BV
· Gebruik van Tax on Web, Rv on Web, Intervat, Belcotax, bizztax…
· (deels) Inboeken aankoopfacturen, verkoopfacturen en Bankafschriften
· Database en fiscale programma’s (oa sofisk)
Graag FT maar 4/5e kan ook. Er wordt gevraagd op kantoor te werken.
Gezochte profiel:
· Je hebt bij voorkeur 1 tot 5 jaar (of meer) ervaring in een boekhoud- of accountantskantoor.
· Je stuurt medewerkers aan en begeleid hen mee in het dossierbeheer
· Je begeleidt mee het klantenbeheer
· Je hebt ervaring met het opmaken en voorbereiden van balansen, boekhoudkundig en fiscaal
· Je hebt een goede kennis van Excel en word, vlot PC gebruik, windows
· Je hebt kennis van een boekhoudprogramma expert M plus & Yuki
· Je hebt bij voorkeur kennis van het programma Adminis (toolprogramma)
· Kennis van Engels is een pluspunt maar niet noodzakelijk
· Je bent flexibel in drukke periodes
· Je hebt ervaring als dossierbeheerder in een boekhoudkantoor
Skills
- Inboeken Facturen
- Maandafsluiting
- Jaarafsluiting
- Balans Opmaken
- Fiscale Aangiftes
- Nauwkeurigheid
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Langdurige opdracht
- Verantwoordelijkheid
- Goede geografische ligging
Extra info
Regio: | Rumst |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 52 weken |