Voor een sterke KMO regio Harelbeke, zijn we op zoek naar een Freelance Commercieel Binnendienst.
Jouw taken:
- Als commercieel binnendienst medewerker zorg jij voor de administratieve opvolging van de bestellingen van A tot Z.
- Je maakt offertes op, bereidt de orders voor en put deze correct in volgens het intern systeem.
- Je staat in voor de facturatie en volgt ook de verzendingen en retours op.
- Je zorgt voor een goede follow-up van je klanten en staat hen te hulp met al hun vragen en problemen.
- Je staat ook in voor diverse verkoopondersteunende taken: de showroom tonen, klanten ontvangen, ...
- Ontwerpen van maquettes voor promo, productfiches,...
- Technische fiches vertalen: krijgen fiches van leveranciers en deze fiches moeten vertaald worden naar het Nederlands.
- Productengamma up to date zetten + tarieven aanpassen
Profiel:
- Meertalig: Engels, Frans, Nederlands = schrijven en spreken
- InDesign en Photoshop kennis
- Sterk in prioriteiten stellen en communicatie
Verwachtingen:
- Voltijds (38u/week) min. 4 dagen per week
- Vast uurrooster: 8u-12u en 13u-17u
- Onmiddellijke opstart
- Tijdelijke opdracht
- Op kantoor werken
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Meertalig (NL/FR/ENG)
- Commercieel administratief
- Familiale KMO
Extra info
Regio: | Harelbeke |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |